Jezik


Iskanje Una-line d.o.o.


Hitre povezave


O nas

Una-Line d.o.o. sta leta 1991 v Ljubljani ustanovila zakonca Snežana in Darko Jančić. Podjetje se je specializiralo za opravljanje komercialno-posredniških storitev pri veleprodaji tekstila in računovodskih storitev. Ob vstopu v novo tisočletje se je okrepila dejavnost podjetja na področju zunanje trgovine in veleprodaje nočnega in dnevnega spodnjega perila.

Danes je podjetje še bolj družinsko, saj sinova Siniša in Denis s svojim delom prinašata nov zagon in ideje v podjetje. V okviru blagovne znamke Scios sta dopolnila dejavnost podjetja s storitvami iz področja računalništva in informatike.

Polno ime: UNA-LINE, podjetje za trgovino in storitve, d.o.o.
Skrajšano ime: UNA-LINE, d.o.o.
Sedež podjetja: Zaloška cesta 165, 1000 Ljubljana, Slovenija
ID št. za DDV: SI93633815
Transakcijski račun pri NLB d.d. Ljubljana: 02056-0013995879
Devizni račun pri NLB d.d. Ljubljana: SI56020560013995879
SWIFT: LJBASI2X
Registracija: Registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani
Št. reg. vl.: 1/14709/000;
Srg: 99/1400;
Mat. št.: 5554187;
Osn. kapital: 12.519,00 EUR

Vizija
Biti model odgovornega in zaupanja vrednega podjetja, ki vedno daje prednost kvaliteti poslovanja pred megalomanskimi posli in kratkoročnimi dobički.

Poslanstvo
Poslovnim partnerjem zagotoviti celovite storitve, zgrajene na temeljih osebnega pristopa, dobrih poslovnih običajev, zanesljivosti in prijaznosti.

Ključne vrednote
  • strokovnost in vrhunska kakovost storitev,
  • stabilno in dolgoročno poslovanje,
  • poštenost, zaupanje, odgovornost.

2009
Prevzem zastopstva podjetja Gebruder Conzelmann GmbH, proizvajalca spodnjega perila.

2004
Začetek dualnega tipa opravljanja trgovske funkcije podjetja. Poleg klasične grosistične funkcije, ki sproti ponuja trikotažne izdelke, še prevzem zastopstva za podjetje HAJO-STRICK GmbH (proizvajalec pižam in puloverjev) za slovenski in hrvaški trg. Novi marketniški pristop v obliki predprodaje izdelkov po sezonskih kolekcijah. Dokončen prehod v sodobne tržne prijeme in prilagoditev novim zahtevam slovenskega trga.

2003
V trgovskem delu poslovanja usmeritev na prodajo trikotažnih izdelkov (pižame in puloverji) zaradi prvih znakov globalizacije slovenskega trga. Posledična opustitev proizvodnje in prodaje izdelkov pod lastno blagovno znamko ter organizacija zastopniške funkcije za tuja (predvsem nemška) znana podjetja z uveljavljenimi blagovnimi znamkami.

1992
Začetek veleprodaje trikotažnih izdelkov lastne kreacije in pod lastno blagovno znamko. Sočasna razširitev lastne računovodske funkcije v storitev za tretje osebe. Kombinacija ponujanja blaga in storitev; trgovska funkcija ponuja akumulacijo in razvoj, storitveni del dejavnosti pa zagotavlja likvidnost in stabilnost podjetja.

1991
Ustanovitev podjetja Una-Line d.o.o.